پارک مدافعان سلامت در تبریز افتتاح شد

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران/آذربایجان شرقی پارک محله ای مدافعان سلامت واقع در کوی پزشکان تبریز امروز با حضور مدیران شهری و با رعایت پروتکل های بهداشتی به افتتاح رسید.

پارک مدافعان سلامت در تبریز افتتاح شد

شهردار تبریز در این آیین، بر جلوگیری از تغییر کاربری فضای سبز به مسکونی و تجاری در سه سال گذشته تاکید نمود و گفت: از این محل ریالی درآمد کسب ننموده ایم.

ایرج شهین باهر اضافه نمود: هیچ چیز مهم تر از سلامت شهروندان نیست و توجه ویژه مدیریت شهری به احداث پارک های محله ای در سه سال گذشته، به خاطر اهمیت این موضوع است.

وی با بیان این که مدافعان سلامت، سی و نهمین پارک جدیدالاحداث تبریز است، اضافه نمود: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته، قصد داریم این تعداد را تا خاتمه شورای پنجم شهر تبریز به 60 پارک برسانیم.

وی با تاکید بر اینگکه حفظ و نگهداری از پارک ها به اندازه احداث آن ها اهمیت دارد، گفت: حفظ فضای سبز موجود و جلوگیری از تغییر کاربری باغات قدیمی از اولویت ها و روینمودهای اصلی شهرداری تبریز است.

شهین باهر اعلام نمود: در سه سال گذشته نه تنها ریالی به وسیله تغییر کاربری فضای سبز به مسکونی و تجاری درآمد کسب ننموده ایم، بلکه کاربری های مسکونی و تجاری را به فضای سبز و پارک محله ای تبدیل نموده ایم.

وی در ادامه با قدردانی از کوشش های کادر سلامت، یادآور شد: امروز نیز همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان سلامت پای کار هستند و نامگذاری این پارک به نام مدافعان سلامت، قدردانی از زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، پارک محله ای مدافعان سلامت با هفت هزارو 349 متر مربع مساحت و با اعتبار 131 میلیارد ریال تملک و احداث شده که ظهر امروز با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری تبریز به بهره برداری رسید.

این بوستان محله ای با احداث راستا پیاده روی، فضای بازی بچه ها، زمین ورزشی، نصب تابلوی سنگی هنری با تصویر مدافعان سلامت، کاشت 8300 اصله درخت و درختچه و کاشت 5000 گل داودی و 800 متر مربع کاری در اختیار شهروندان نهاده شد.

همچنین امروز پروژه های آسفالت اساسی و زیرسازی خیابان تختی و عباسی (حد فاصل چهاررراه عباسی تا آخر عباسی و خیابان رازی ولی عصر (عج)) با هزینه ای بالغ بر 80 میلیارد ریال نیز با حضور مسئولان شهری به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1347

به "پارک مدافعان سلامت در تبریز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک مدافعان سلامت در تبریز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید