هدف اول مس کرمان صعود به لیگ برتر است، استفاده از بازیکنان امید

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، مهدی نامجو عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتور با مس که با حذف تیم کرمانی از رقابت های جام حذفی همراه بود گفت: بازی سختی را پیش بینی کرده بودیم که همان طور نیز شد.

هدف اول مس کرمان صعود به لیگ برتر است، استفاده از بازیکنان امید

وی با اشاره به حضور تیمش در لیگ دسته یک فوتبال ایران گفت: برای همین از چند بازیکن امیدمان استفاده کردیم که از آنها راضی هستیم.

نامجو با تاکید بر اینکه امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم، اضافه نمود: ما در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کردیم که با اضافه شدن آنها بهتر عمل می کنیم، لیگ یک بازیکن لیگ یکی می خواهد.

وی ادامه داد: امیدوارم در ادامه بازی های مان در لیگ آزادگان بتوانیم نتایج خوبی گرفته و راهی لیگ برتر شویم.

نامجو در خصوص تیم تراکتور و بازیکنان خوب این تیم نیز گفت: امیدوارم تراکتور با ادامه فرایند خوبی که در پیش گرفته است، در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

وی گفت: ما الان در رتبه دوم جدول قرار داریم و امیدواریم که صعود کنیم. ما بازیکنانی مثل رضا صدری از پدیده و سعید اوسی از سپیدرود را جذب کردیم که بازیکنان توانمندی هستند.

مربی مس کرمان ادامه داد: ما از تیم هایی همچون سپیدرود، شهر خودرو و شاهین بوشهر بازیکن گرفتیم که این بازیکنان کمک زیادی به ما می کنند.

وی در خصوص حضور نیافتن مجتبی حسینی در نشست خبری قبل و بعد از بازی گفت: از خبرنگاران و هواداران عذرخواهی می کنم چراکه سرمربی تیم ما سرما خوردگی دارد.

در جریان مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی، دو تیم تراکتور و مس کرمان به مصاف هم رفتند این بازی با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان ساکت الهامی به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 849

به "هدف اول مس کرمان صعود به لیگ برتر است، استفاده از بازیکنان امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اول مس کرمان صعود به لیگ برتر است، استفاده از بازیکنان امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید