میزان تصادفات خوردروهای شخصی بیشتر از وسایل نقلیه عمومی است

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران ، علیرضا جعفری بعدازظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از 10 سال گذشته با کاهش روند تصادفات و تعداد کشته ها مواجهیم به طوری که تعداد 28 هزار کشته در طول این سالها به رقم 16 هزار نفر کاهش یافته است.

میزان تصادفات خوردروهای شخصی بیشتر از وسایل نقلیه عمومی است

وی بیان داشت: کاهش 10 تا 12 هزاری نفری فوت شدگان ناشی از تصادف را در این سالها به دلیل افزایش حمل ونقل عمومی می دانیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از ناوگان عمومی باید فرهنگ سازی گردد، تاکید نمود: بر مبنای تحلیل آمار، استفاده از حمل و نقل عمومی به جای خودروهای شخصی میزان حوادث جاده ای را کاهش می دهد.

جعفری اضافه کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزش ایمن سازی، ترویج فرهنگ رانندگی و نکات ایمنی در جاده ها، به مدارس موجود در حاشیه جاده ها است و تا کنون نیز در 22 مدرسه در حاشیه راه ها مسائل ترافیکی با همکاری پلیس هدایت و رانندگی آموزش داده شده است.

توزیع لاستیک بین رانندگان از اول مهر

وی از توزیع لاستیک از اول مهر در بین رانندگان اطلاع داد و گفت: توزیع حدود 20 هزار حلقه لاستیک از اول مهر به وسیله سامانه 141 صورت گرفته و از اواخر تیر ماه نیز 10 هزار تایر بر اساس میزان کارکرد به رانندگان برای حمل و نقل برون شهری اختصاص داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان توضیح داد: هدف این مجموعه مدیریت توزیع عادلانه لاستیک است و مدل ها و انواع مختلف لاستیک بر مبنای کارکرد رانندگان در اختیار آنان قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 105

به "میزان تصادفات خوردروهای شخصی بیشتر از وسایل نقلیه عمومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان تصادفات خوردروهای شخصی بیشتر از وسایل نقلیه عمومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید