مودی ناجی هندی ها شد؛ مردم قدردان نخست وزیر هستند

به گزارش مجله هدیه، ایسنا نوشت: نظرسنجی های اخیر نشان می دهند که محبوبیت نخست وزیر هند طی ماه های اخیر افزایش یافته و به 80 یا حتی 90 درصد رسیده است.

مودی ناجی هندی ها شد؛ مردم قدردان نخست وزیر هستند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

افزایش محبوبیت نارندرا مودی، نخست وزیر هند در نظرسنجی های اخیر نشانگر آن است که کنترل کروناویروس در هند که با مدیریت او اجرا شده، رضایت جامعه از این نخست وزیر را به دنبال داشته و او را با حمایت بیشتری روبه رو نموده است.

روزنامه نیویورک تایمز نوشته است، چیزی که روشن است، این است که بسیاری از مردم هند قدردان مودی هستند.

نظرسنجی ها حاکی از آنند که بیشتر مردم هند چنین احساسی دارند. شرکت آمریکایی Morning Consult که نظرسنجی اینترنتی انجام می دهد، نتایج نظرسنجی ها درباره محبوبیت مودی را نشانگر عملکرد بهتر او نسبت به دیگر رهبران جهانی دانسته است. محبوبیت مودی اکنون 80 درصد است که آماری بسیار بالاتر نسبت به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و بسیاری دیگر از رهبران جهانی است.

نظرسنجی دیگری که توسط روزنامه Times of India اجرا شده، نشان می دهد که 93.5 درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت نموده اند، بر این باورند که مودی مدیریت موثری در کنترل کرونا داشته است.

کارشناسان اما هشدار داده اند که پیامدهای مالی کرونا ممکن است محبوبیت فعلی مودی را به چالش کشیده و آمار حمایت ها از او را کاهش دهد. مودی پیشتر نیز شاهد کاهش محبوبیت خود به دلیل مسائل مالی بوده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1165

به "مودی ناجی هندی ها شد؛ مردم قدردان نخست وزیر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مودی ناجی هندی ها شد؛ مردم قدردان نخست وزیر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید