مهلت یک هفته ای ناپولی به مرتنس برای امضای قرارداد جدید

به گزارش مجله هدیه، رئیس باشگاه ناپولی قصد ندارد وقت زیادی را صرف متقاعد کردن مهاجم بلژیکی اش برای ماندن در سن پائولو کند.

مهلت یک هفته ای ناپولی به مرتنس برای امضای قرارداد جدید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، باشگاه ناپولی هنوز هم به حفظ دریس مرتنس راغب است، اما گویا رئیس باشگاه قصد ندارد خودش را برای نگه داشتن بازیکنی که در انتها فصل قراردادش به انتها می رسد، به آب و آتش بزند.

طبق گزارش این روزنامه ایتالیایی، اورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی به مرتنس یک هفته مهلت داده تا تکلیف این باشگاه را معین و اعلام کند که حاضر به تمدید قراردادش هست یا خواهد رفت.

در هفته های اخیر گزارش های فراوانی درباره کوشش اینتر برای جذب ملی پوش بلژیکی ناپولی منتشر شده است و آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری هم از خرید برترین گلزن تاریخ باشگاه ناپولی برای قرار دادن او در کنار هموطنش روملو لوکاکو استقبال می نماید به ویژه که او می داند احتمال از دست دادن مهاجم آرژانتینی فعلی تیمش، لائوتارو مارتینس و رفتن او به بارسلونا زیاد است.

با این حال مرتنس 33 ساله هنوز نه به اینتری ها چراغ سبز نشان داده نه به ناپولی اعلام نموده است که می ماند یا می رود و همین موضوع نارضایتی دلورنتیس را در پی داشته است.

طبق قانون بوسمن، مرتنس از ماه ژانویه سال جاری مجاز است درباره آینده اش بدون احتیاج به اجازه ناپولی با هر تیمی که می خواهد وارد مذاکره گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1085

به "مهلت یک هفته ای ناپولی به مرتنس برای امضای قرارداد جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت یک هفته ای ناپولی به مرتنس برای امضای قرارداد جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید