مهلت دانشگاه ها برای اعلام احتیاج به جذب هیئت علمی امروز، 16 مهر خاتمه می یابد

به گزارش مجله هدیه، آخرین مهلت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای اعلام احتیاج به جذب اعضای هیئت علمی امروز، 16 مهرماه 99 خاتمه می یابد.

مهلت دانشگاه ها برای اعلام احتیاج به جذب هیئت علمی امروز، 16 مهر خاتمه می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، فرصت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای اعلام احتیاج به جذب اعضای هیئت علمی در سال 99 امروز 16 به انتها می رسد.

بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور در حال انجام است.

این فراخوان شامل جذب اعضای هیئت علمی به صورت پیمانی و طرح سربازی است در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور می گردد.

براساس زمان بندی فراخوان، مرحله اعلام احتیاج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از 15 شهریورماه 99 شروع شد و امروز 16 مهرماه 99 انتها می یابد.

اعلام نتایج نهایی به متقاضیان جذب هیئت علمی دانشگاه ها در سال 99 در تیر 1400 توسط دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1303

به "مهلت دانشگاه ها برای اعلام احتیاج به جذب هیئت علمی امروز، 16 مهر خاتمه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت دانشگاه ها برای اعلام احتیاج به جذب هیئت علمی امروز، 16 مهر خاتمه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید