مصلح: بازی کردن مقابل ژاوی، حس خوبی دارد، به لیگ برتر قانع نیستیم و حذفی را هم می خواهیم

به گزارش مجله هدیه، بازیکن پرسپولیس می گوید از بازی مقابل ژاوی حس خوبی داشت.

مصلح: بازی کردن مقابل ژاوی، حس خوبی دارد، به لیگ برتر قانع نیستیم و حذفی را هم می خواهیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد با نتیجه 2 بر صفر السد را شکست دهد. شایان مصلح، بازیکن پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خوبی بود و توانستیم بازی را ببریم. حق ما در آسیا صعود بود اما مقابل السد و مقابل پاختاکور با اشتباهات داوری، امتیازاتمان گرفته شد. ما سعی کردیم که در این بازی از حیثیت خودمان دفاع کنیم که خدا را شکر با یک بازی قشنگ السد را شکست دادیم.

او درباره خداحافظی ژاوی در دیدار امشب، گفت: ژاوی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. حس خوبی بود که مقابل او بازی کنم. برای او در عرصه مربی گری آرزوی پیروزیت می کنم.

بازیکن پرسپولیس درباره ظرفیت 50-50 دیدار این تیم مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: من این موضوع را نشنیده بودم. نظر خاصی در این مورد ندارم.

مصلح درباره تهدید داریوش یزدانی، مدافع سپاهان پس از بازی دور برگشت لیگ برتر در استادیوم آزادی، گفت: این بنده خدا بعداً عذرخواهی کرد و چنین منظوری نداشت.

او درباره بازی سپاهان و پرسپولیس هم شرح داد: مقابل سپاهان بازی سختی داریم. امیدوارم علاوه بر لیگ، حذفی را هم قهرمان شویم. ما قانع به قهرمانی در لیگ برتر نیستیم و با تمام قوا برای قهرمانی حذفی می رویم. ما با این که خسته هستیم، تمام تلاشمان را در جام حذفی به کار می گیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 198

به "مصلح: بازی کردن مقابل ژاوی، حس خوبی دارد، به لیگ برتر قانع نیستیم و حذفی را هم می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصلح: بازی کردن مقابل ژاوی، حس خوبی دارد، به لیگ برتر قانع نیستیم و حذفی را هم می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید