مشارکت بیش از 600 هزار نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان از حضور و مشارکت بیش از 600 هزار نفر از واجدین شرایط، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان خبر داد.

مشارکت بیش از 600 هزار نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان

فریدون همتی بامداد سوم اسفند ماه در جمع خبرنگاران، با تشکر و قدردانی از حضور باشکوه و گسترده مردم استان هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مطرح نمود: مردم هرمزگان بار دیگر حماسه ای بزرگ در انتخابات رقم زدند و تا به امروز بیش از 600 هزار نفر از واجدین شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده و حضور مردم در شعب، فرایند اخذ رای تا خاتمه ساعت 24 دوم اسفند ماه در هرمزگان ادامه داشت.

استاندار هرمزگان افزود: فرایند شمارش آرا نیز پس از خاتمه فرآیند اخذ رای و بسته شدن شعب آغاز می شود و با اتمام شمارش، نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان اعلام می شود.

همتی شرح داد: مردم با این حضور گسترده خود یک جشن ملی و حماسه بزرگ را رقم زدند و از حضور و مشارکت گسترده آنان تشکر و قدردانی می نمایم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان و شهرستان ها، فرمانداری ها و بخشداری ها و تمامی دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین تلاش گسترده ای برای برگزاری مطلوب و باشکوه انتخابات در هرمزگان داشتند و قدردان تلاش همه آنها هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 861

به "مشارکت بیش از 600 هزار نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بیش از 600 هزار نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید