مسکو: بیش از 2900 نفر از مجموعه نیروهای مسلح روسیه کرونا دارند

به گزارش مجله هدیه، وزارت دفاع روسیه روز شنبه اظهار داشت که بیش از 2 هزار و 900 نفر از مجموعه نیروهای مسلح روسیه به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

مسکو: بیش از 2900 نفر از مجموعه نیروهای مسلح روسیه کرونا دارند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دفاع روسیه روز شنبه گفت که بیش از 2 هزار و 900 نفر از نیروهای مسلح این کشور به ویروس کووید-19 مبتلا شده اند.

به گزارش خبرگزاری تاس، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که پس از انجام تست های گسترده در میان نیروهای مسلح این کشور از ماه مارس تا امروز، تست یک هزار و 177 نفر از نظامیان مثبت بوده که از این تعداد یک نفر در شرایط وخیم قرار داشته و 14 نفر نیز در شرایط متوسط هستند و بقیه نیز هیچگونه علائمی نداشته اند.

در این بیانیه آمده که علاوه بر نظامیانی که تست ابتلا به کرونای آنها مثبت بوده، یک هزار و 195 نفر نیز از دانشجویان وزارت دفاع نیز به ویروس کرونا مبتلا شده و 322 نفر از غیرنظامیان این وزارتخانه نیز کرونا گرفته اند.

همچنین در میان معلمان و دانشجویان مجموعه های پیش دانشگاهی این وزارت نیز 209 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وزارت دفاع روسیه بیان کرد با توجه به اقدامات اتخاذ شده توسط این وزارت، 27 مجموعه از 31 مجموعه پیش دانشگاهی این کشور که بیش از 14 هزار و 500 دانشجو داشته اند هیچگونه مورد ابتلا به کرونا در آنها گزارش نشده است.

از سوی دیگر طی 24 ساعت گذشته با ابتلای 9623 نفر دیگر به کرونا در روسیه، شمار مبتلایان به 124054 نفر رسیده که این بیشترین تعداد ابتلای روزانه در روسیه است. (جزئیات بیشتر)

پنجاه و هفت مبتلا به کرونا به شمار فوتی های این ویروس در روسیه اضافه شدند تا تعداد کل فوتی ها به 1222 نفر برسد. مقام های روسیه روز آدینه (دیروز) از فوت 96 نفر خبر داده بودند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1057

به "مسکو: بیش از 2900 نفر از مجموعه نیروهای مسلح روسیه کرونا دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: بیش از 2900 نفر از مجموعه نیروهای مسلح روسیه کرونا دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید