مرادی: اینکه می گویند سپاهان ساعت 17 به زمین آمد و داوران نبودند، صحت ندارد

به گزارش مجله هدیه، ناظر داوری بازی دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس گفت: ما نشانه هایی از بازی در سپاهان ندیدیم ، آنها به زمین نیامدند و وقتی ساعت 17:20 ناظر بازی آقای جلال مرادی گفت بازی برگزار نمی گردد ما رفتیم.

مرادی: اینکه می گویند سپاهان ساعت 17 به زمین آمد و داوران نبودند، صحت ندارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مسعود مرادی ناظر داوری بازی دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر در خصوص حاشیه ها و لغو این بازی گفت: داوران را تا ساعت 17:20 نگه داشتم و این ادعا که داوران ساعت 17 رفتند، کذب است.

مرادی ادامه داد: تا ساعت 16:15 زمان آغاز بازی، بازیکنان تیم سپاهان نیامدند. جلال مرادی ناظر بازی تصمیم گرفت بازی 16:45 برگزار گردد. نیم ساعت صبر کردیم و بعد وارد زمین شدیم. پرسپولبس هم به زمین آمد اما سپاهان نیامد . حتی دو بازیکن سپاهان هم نیامدند و ما اثری از آنها ندیدیم.

ناظر داوری بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس گفت: نیم ساعت دوم که مطرح می نمایند در اختیار داور و مربوط به زمانی است که برای داور محرز گردد دو تیم آماده بازی هستند اما شرایط جوی یا عامل دیگر باید برطرف گردد. ما ولی با یک تیم طرف بودیم نه دو تیم. ما دیدیم تیم دیگری در کار نیست و به رختکن رفتیم.

مسعود مرادی توضیح داد: با این وجود داوران را تا ساعت 17:20 نگه داشتم تا اگر تصمیمی گرفته شد، بازی برگزار گردد. ما کاملاً آماده باشیم. این که می گویند داوران ساعت 17 رفتند، صحت ندارد. ما نشانه هایی از بازی در سپاهان ندیدیم . آنها به زمین نیامدند و وقتی ساعت 17:20 ناظر بازی گفت بازی برگزار نمی گردد، ما رفتیم.

وی ادامه داد: سپاهان به گفته مسعود تابش، مدیرعامل این باشگاه، ساعت 16:20 وارد ورزشگاه شد اما آنها اصلاً به زمین نیامدند تا نشان دهند که بازی انجام می گردد. با توجه به گزارش ناظر بازی تصمیم گرفته می گردد. کمیته انضباطی همه مسائل را آنالیز می نماید و بنده و ناظر بازی حقایق را گزارش کردیم. این که می گویند سپاهان ساعت 17 به زمین آمده و داوران نبودند، قطعاً کذب است.

مرادی در سرانجام توضیح داد: اگر این اتفاقات از سوی تیمی در خارج از کشور یا بازی بین المللی رخ دهد، جرایم سنگین هم برای تیمی که به زمین نیامده، درنظر می گیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 881

به "مرادی: اینکه می گویند سپاهان ساعت 17 به زمین آمد و داوران نبودند، صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: اینکه می گویند سپاهان ساعت 17 به زمین آمد و داوران نبودند، صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید