مدافع پدیده: گل محمدی مربی فوق العاده ای است، الهامی به خاطر حرف من توپ را به تیم حریف نداد

به گزارش مجله هدیه، محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: یحیی گل محمدی مربی فوق العاده ای است می توانیم با این مربی نتایج خوب مان را ادامه دهیم.

مدافع پدیده: گل محمدی مربی فوق العاده ای است، الهامی به خاطر حرف من توپ را به تیم حریف نداد

محمدحسین مرادمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد بازی پدیده با پارس جنوبی که با تساوی یک - یک به سرانجام رسید، گفت: بازی سختی در زمین حریف داشتیم. پارس در زمین خودش دنبال برد بود و ما هم برای اینکه صدر جدول را از دست ندهیم دنبال کسب سه امتیاز بودیم. ما در نیمه اول به گل رسیدیم و بعد از این گل باید یک یا دو گل دیگر می زدیم، اما متأسفانه بدشانس بودیم و موقعیت های مان به هدر رفت. پارس جنوبی هم در نیمه دوم فشار آورد تا گل مساوی را زد، ولی ما می توانستیم در این بازی برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی با اشاره به صحنه اخراج ساکت الهامی که خودش هم از داور مسابقه کارت زرد گرفت، تأکید کرد: من گفتم که اوت به سود ماست و الهامی هم به خاطر حرف من توپ را به تیم حریف نداد. داور نیز در نهایت تصمیم به اخراج او گرفت که این کار سخت گیرانه بود و من هم اخطار گرفتم.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد نتایج خوب پدیده در لیگ سال جاری توضیح داد: ما بازیکنان خوبی داریم و مهم تر از همه اینکه یحیی گل محمدی یک مربی فوق العاده است و بازیکنان هم از کار با این مربی لذت می برند. امیدوارم که این روند خوب را ادامه دهیم و مسائل مالی در تیم ما تأثیر منفی نگذارد.

مرادمند در سرانجام گفت: مسائل مالی می تواند تمرکز بازیکنان را به هم بزند. تیمی که می خواهد نتیجه بگیرد و هدف های بزرگ در ذهن دارد، باید از لحاظ مالی و امکانات هم در بهترین شرایط قرار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 49

به "مدافع پدیده: گل محمدی مربی فوق العاده ای است، الهامی به خاطر حرف من توپ را به تیم حریف نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع پدیده: گل محمدی مربی فوق العاده ای است، الهامی به خاطر حرف من توپ را به تیم حریف نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید