محمد ناظم الشریعه: بازیکنان جوان از ملی پوشان با تجربه درس می گیرند

به گزارش مجله هدیه، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اردوهای تدارکاتی برای هماهنگی و اجرای برنامه های کادرفنی برگزار می گردد تا بازیکنان از شرایط اردویی به دور نباشند.

محمد ناظم الشریعه: بازیکنان جوان از ملی پوشان با تجربه درس می گیرند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمحمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: آخرین اردوی تیم ملی فوتسال در سال 97 از روز آدینه 10 اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می گردد تا بازیکنان آخرین تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار نمایند.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه نمود: آخرین اردوی ما نسبت به اردوهای گذشته کمی متفاوت تر است و به این دلیل که کادر فنی سعی نموده است فقط از بازیکنان جوان لیگ و جویای نام به این اردو دعوت کند، در این اردو هیچ یک از بازیکنان لژیونر و همچنین بازیکنان ملی پوش در تیم های گیتی پسند و مس سونگون که خود را برای دو بازی حساس مرحله نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال آماده می نمایند، حضور ندارند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اکثر بازیکنان این اردو جوان و افراد جدیدی هستند که برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. جوان گرایی از دیگر اهداف کادر فنی تیم ملی فوتسال بوده است که بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه قرار بگیرند و بتوانند از داشته های آنها استفاده نمایند و درس بگیرند.

ناظم الشریعه در انتها گفت: طبق هماهنگی و صحبت هایی که با کمیته فنی و کمیته فوتسال شده در صورتی که تیم ملی در اواخر فروردین 98 طبق برنامه فیفادی بازی محبت آمیز ای داشته باشد قرار است اولین اردوی خود را در سال 98 بعد از تعطیلات نوروز مجدداً آغاز کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 150

به "محمد ناظم الشریعه: بازیکنان جوان از ملی پوشان با تجربه درس می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد ناظم الشریعه: بازیکنان جوان از ملی پوشان با تجربه درس می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید