لیگ برتر انگلیس، برایتون در غیاب جهانبخش، سومین برد فصلش را کسب کرد

به گزارش مجله هدیه، تیم فوتبال برایتون با کسب یک پیروزی خانگی در هفته دهم لیگ برتر انگلیس، چهار پله در جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد.

لیگ برتر انگلیس، برایتون در غیاب جهانبخش، سومین برد فصلش را کسب کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای شب دوم از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) سه بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال برایتون در دیداری که نام علیرضا جهانبخش در فهرست 18 نفره اش هم قرار نداشت، مقابل میهمان خود اورتون با نتیجه 3 بر 2 به فزونی رسید.

در این بازی برایتون با گلزنی پاسکال گراس در دقیقه 15 پیش افتاد اما گل به خودی بازیکن این تیم آدام وبستر در دقیقه 20 کار را به تساوی کشاند. دومینیک کلاورت لوین در دقیقه 74 دومین گل را برای میهمان مرسی سایدی به ثمر رساند. نیل مائوپای با گلزنی از روی نقطه پنالتی، برای دومین بار کار را به تساوی کشاند و در نهایت لوکاس دینیه در وقت های تلف شده نیمه دوم سومین گل تیم میزبان را زد تا سومین برد برایتون در این فصل لیگ برتر انگلیس رقم بخورد و این تیم با 4 پله صعود در رده دوازدهم جدول قرار بگیرد.

در دو بازی دیگر امشب لیگ برتر انگلیس، واتفورد در خانه مقابل بورنموث به تساوی بدون گل رضایت داد. مصاف خانگی وستهام و شفیلد یونایتد در لندن هم با تساوی یک - یک سرانجام یافت.

از ساعت 20 امشب یک بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که در آن چلسی میهمان برنلی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 475

به "لیگ برتر انگلیس، برایتون در غیاب جهانبخش، سومین برد فصلش را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، برایتون در غیاب جهانبخش، سومین برد فصلش را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید