فرانسه مدعی شد: سیاست ما اسلام هراسی نیست

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران : وزیر امور خارجه فرانسه گفت: سیاست های کشورش علیه افراط گرایی به درستی معرفی نشده و اسلام هراسی نبوده است و ما برای اسلام نهایت احترام را قائل هستیم.

فرانسه مدعی شد: سیاست ما اسلام هراسی نیست

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، ژان ایو لودریان روز پنجشنبه در سفر به قطر گفت که سیاست های کشورش علیه افراط گرایی نادرست معرفی شده و اسلام هراسی نیست.

این سخنان در حالیست که امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه به تازگی در پی انتشار تصویر موهن علیه پیامبر اسلام و ماجرای نشریه شارلی ابدو گفت از تداوم انتشار تصاویر موهن حمایت کرد که این امر موجی از خشم در میان مسلمانان کشورهای دنیا بر انگیخت و پویش های مردمی مختلفی علیه او به راه انداخته است.

لودریان با توجه به انتقادهای انجام شده به تصمیمات اخیر پاریس علیه افراط گریان گفت: مواضع و اظهارات ما (در خصوص مبارزه با افراط گرایی) عمدتاً تحریف شده و به عنوان بخشی از یک کارزار علیه کشورمان به اشتباه ارائه شده است.

وزیر امور خارجه فرانسه که روابط نزدیکی با رهبران خاورمیانه تحت ریاست امانوئل مکرون و فرانسوا اولاند برقرار نموده است، در سفر یک روزه به دوحه در نشست مطبوعاتی اضافه نمود: (مواضع ما) ممکن است توسط مومنانی که احساس می نمایند به عقایدشان بی احترامی شده، مورد سوء تفاهم قرار گرفته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1362

به "فرانسه مدعی شد: سیاست ما اسلام هراسی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه مدعی شد: سیاست ما اسلام هراسی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید