فخری: تفتیان بدون هماهنگی با فدراسیون دوومیدانی و شورای برون مرزی به فرانسه رفت

به گزارش مجله هدیه، رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک گفت: تفتیان اردوی فرانسه را بدون هماهنگی با فدراسیون دوومیدانی و شورای برون مرزی رفته بود و حقوقی دریافت نکرد.

فخری: تفتیان بدون هماهنگی با فدراسیون دوومیدانی و شورای برون مرزی به فرانسه رفت

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پیمان فخری، رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک در نشست خبری در خصوص اعتراض تفتیان در خصوص عدم حمایت فدراسیون دوومیدانی از وی گفت: فدراسیون دومیدانی در این موضوع دلیلی داشت و آن هم بلاتکلیفی در سیستم مدیریت بود. یک ماهی است فدراسیون به شرایط پایدار رسیده و برنامه های ورزشکاران تحت کنترل است و 10 ورزشکار در حال تمرین در نقاط مختلف کشور هستند.

وی تاکید نمود: تفتیان حقوق شخصی خود را گرفته است. اردوی فرانسه را بدون هماهنگی با فدراسیون و شورای برون مرزی رفته بود و حقوقی دریافت نکرد. قرار شد بخشی از هزینه های اردوی آینده وی پرداخت گردد. از وی در دور اول حمایتی نشد و دور دوم در فرانسه بدون هماهنگی بود ولی در نهایت قرار شد اردوهای ایشان با هماهنگی فدراسیون انجام گردد .

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1385

به "فخری: تفتیان بدون هماهنگی با فدراسیون دوومیدانی و شورای برون مرزی به فرانسه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: تفتیان بدون هماهنگی با فدراسیون دوومیدانی و شورای برون مرزی به فرانسه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید