علی امام: بهره برداری از چند پروژه مترو طی دو ماه آینده

به گزارش مجله هدیه، مدیرعامل مترو گفت: طی 2 ماه آینده ایستگاه های باقرخان در خط 7 و شهرک آزمایش در خط 6 را به بهره برداری خواهیم رساند.

علی امام: بهره برداری از چند پروژه مترو طی دو ماه آینده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی امام مدیرعامل شرکت مترو در این رابطه گفت: طی 2 ماه آینده، ان شاءا… ایستگاه های باقرخان در خط 7 و شهرک آزمایش در خط 6 را به بهره برداری خواهیم رساند که با افتتاح این 2 ایستگاه، شمار ایستگاه های تکمیل شده در دوره کنونی مدیریت شهری به عدد 30 و در کل تعداد ایستگاه های شبکه خطوط هفتگانه به عدد 141 خواهد رسید. تمام کوشش دست اندرکاران امر این است که تا انتها این دوره مدیریت شهری غیر از ایستگاه های ذکر شده، دو ایستگاه دیگر در خطوط 6 و 7 به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه صحبت های خود، به آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط 4 اشاره نمود و اضافه نمود: در تیرماه و با مهیا شدن مقدمات کار، امکان آغاز فعالیت های مربوط به بخش توسعه شرقی خط 4 که مورد توجه و تأکید شهردار تهران نیز است، وجود دارد.

از طرفی انتظار داریم عملیات حفاری مکانیزه جهت توسعه جنوبی خط 6 نیز در همین یکی دو ماه پیش رو به پیشرفت قابل قبولی برسد تا کار ساخت 4 ایستگاه واقع در این پروژه از همین سال جاری وارد مرحله جدی تری گردد.

امام در انتها صحبت های خود به آخرین شرایط پیشرفت پروژه انتهاه اکباتان در خط 4 پرداخت و گفت: در صورت تزریق منابع اقتصادی حداقلی، می توان در تیرماه شاهد افتتاح این انتهاه مهم و تأثیرگذار در شبکه مترو تهران بود که فواید آن در مباحثی از قبیل تعمیر و نگهداری به موقع واگن ها و همچنین کاهش سرفاصله حرکتی قطار ها انکار ناپذیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1698

به "علی امام: بهره برداری از چند پروژه مترو طی دو ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی امام: بهره برداری از چند پروژه مترو طی دو ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید