سرمربی عمان: بازی سختی با ازبکستان پیش رو داریم

به گزارش مجله هدیه، پیم فربیک، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان از عزم تیمش برای پیروزی در نخستین بازی جام ملت های آسیا 2019 اطلاع داد.

سرمربی عمان: بازی سختی با ازبکستان پیش رو داریم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال عمان و ازبکستان از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب دومین بازی گروه F جام ملت های آسیا 2019 در امارات رو در روی هم قرار می گیرند.

پیم فربیک، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ما تیم خوبی در اختیار داریم و هیچ کدام از بازی های جام ملت های آسیا آسان نیستند. فردا عمان بازی سختی پیش رو دارد و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی سپس با اشاره به شکست اخیر عمان برابر استرالیا با نتیجه 5 بر صفر پیش از شروع جام ملت های آسیا گفت: ما در این بازی تدارکاتی اشتباهات زیادی در سازماندهی تیمی داشتیم و انتظار نمی رفت با چنین شکست پرگلی روبرو شویم. این یک بازی تدارکاتی بود و فراموش کردیم. بازی فردای عمان برابر ازبکستان سخت و مهم است. معتقدم هر 2 تیم برای پیروزی به میدان می آیند و پیش بینی تیم پیروز سخت است.

احمد کانو، بازیکن تیم ملی فوتبال عمان نیز در نشست خبری پیش از بازی ازبکستان گفت: در جام ملت های آسیا تیم های قدرتمندی حضور دارند و بازی آسانی در کار نیست. ما 3 بار در این رقابت ها حضور یافتیم و می خواهیم با سنت شکنی از مرحله گروهی صعود کنیم. با حضور پرشور طرفداران مان در استادیوم روی حمایت های آنها حساب باز می کنیم. در این شرایط می توانیم بهترین بازی مان را ارائه دهیم.

نخستین بازی گروه F جام ملت های آسیا از ساعت 14:30 دقیقه فردا میان تیم های ملی ژاپن و ترکمنستان برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 558

به "سرمربی عمان: بازی سختی با ازبکستان پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی عمان: بازی سختی با ازبکستان پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید