رئیس اتحادیه فوتبال بلغارستان درخواست نخست وزیر را برای استعفا رد کرد

به گزارش مجله هدیه، رئیس اتحادیه فوتبال بلغارستان هشدار نخست وزیر این کشور درباره قطع بودجه این سازمان را نادیده گرفت و حاضر به استعفا از سمت خود نشد.

رئیس اتحادیه فوتبال بلغارستان درخواست نخست وزیر را برای استعفا رد کرد

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، بوریسلاو میهایلووف رئیس اتحادیه فوتبال بلغارستان درخواست نخست وزیر این کشور برای استعفا از سمت خود به دلیل حوادث بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم های ملی بلغارستان و انگلیس در صوفیه را رد کرد.

در این بازی که با پیروزی 6 بر صفر انگلیسی ها تمام شد، داور دو بار مسابقه را به خاطر رفتارها و شعارهای نژادپرستانه گروهی از طرفداران بلغارستان که برای بازیکنان سیاه پوست تیم ملی انگلیس صدای میمون درمی آوردند متوقف کرد و به همین دلیل بوکویو بوریسوف، نخست وزیر بلغارستان خواستار استعفای میهایلووف شد. او تهدید نموده در صورتی که تغییراتی در کادر اجرایی اتحادیه فوتبال بلغارستان ایجاد نگردد، بودجه این اتحادیه قطع می گردد.

هریستو زاپریانوف، سخنگوی اتحادیه فوتبال بلغارستان در واکنش به اظهارات نخست وزیر این کشور گفت: قطعاً او (میهایلوف) استعفا نخواهد نمود. دولت هیچ حقی برای مداخله در امور فوتبال ندارد. اتحادیه فوتبال را نباید مسئول رفتار هولیگان ها (اغتشاشگران) دانست.

زاپریانوف گفت که کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال بلغارستان روز آدینه جلسه ای برگزار و در آن میهایلووف اظهارات خود را در قبال اتفافات اتفاق افتاده ارائه خواهد نمود.

بوکویو بوریسوف، پس از بازی شب گذشته، در صفحه شخصی خود در فیس بوک پیامی با این مضمون نوشت: من به بوریسلاف میهایلووف توصیه می نماید که فوراً از سمت خود به عنوان رئیس اتحادیه فوتبال بلغارستان استعفا کند. اتفاقی که افتاده برای بلغارستان غیرقابل قبول است چون ما یکی از آرام ترین کشورهای جهان هستیم و مردم در اینجا با نژاد ها و مذاهب مختلف در کمال آرامش در کنار هم زندگی می نمایند و به همین دلیل نژادپرستی و بیگانه ستیزی در این کشور جایی ندارد.

اتحادیه فوتبال بلغارستان و چندین باشگاه این کشور در سال های اخیر به خاطر رفتارهای نژادپرستانه طرفداران تیم های ملی و باشگاهی جریمه شده اند و انتظار می رود که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بار دیگر هم اتحادیه فوتبال بلغارستان را به دلیل اتفاقات اتفاق افتاده در بازی شب گذشته مجازات کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 441

به "رئیس اتحادیه فوتبال بلغارستان درخواست نخست وزیر را برای استعفا رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اتحادیه فوتبال بلغارستان درخواست نخست وزیر را برای استعفا رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید