دیدگاه عجیب نکونام ، قائمشهری ها باید در نساجی بازی نمایند!

به گزارش مجله هدیه، جواد نکونام مگر همیشه برای پاس بازی کرد که حالا هر بازیکن قائمشهری را موظف به بازی در نساجی می داند؟

دیدگاه عجیب نکونام ، قائمشهری ها باید در نساجی بازی نمایند!

به گزارش خبرنگاران ، جواد نکونام، سرمربی نساجی حرف هایی می زند که چندان منطقی نیست. او به بازیکنی که انگار اهل قائمشهر است و نمی دانیم کیست، پیشنهاد حضور در نساجی را داده و بازیکن قائمشهری هم نپذیرفته. اما نکونام از پاسخ منفی آن بازیکن انتقاد می نماید: من خودم بچه شمال نیستم ولی برایم نساجی از همه چیز مهم تر است. دوست دارم تیم و مردم خوشحال باشند. من راحت می توانم خیلی حرف ها بزنم. بازیکن همین شهر می گوید نمی خواهم پسرفت کنم و نمی آیم نساجی. شرایط ایده آل این است که شما هر بازیکنی بخواهید بیاید ولی بازیکن به پول بیشتر دیگر باشگاه ها فکر می نماید.

نکونام بدیهیات را شرح می دهد. از او باید پرسید مگر آن جواد نکونام که در پاس تهران پرورش یافته بود، تا ابد در پاس بازی کرد؟ آیا منطقی بود که از او بخواهند چون دوستدار تیم پاس است، همیشه پیراهن پاس را بپوشد؟ نکونام چرا از پاس رفت؟ برای پول بیشتر، برای پیشرفت و برای ساختن یک زندگی حرفه ای بهتر. پس این انتقاد نکونام چه معنا و منطقی دارد؟

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 9

به "دیدگاه عجیب نکونام ، قائمشهری ها باید در نساجی بازی نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدگاه عجیب نکونام ، قائمشهری ها باید در نساجی بازی نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید