داوطلبان انتخابات ملزوم به رعایت خطوط قرمز در فعالیت انتخاباتی خود هستند

به گزارش مجله هدیه، رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: داوطلبان انتخابات باید مُر قانون و بدون تخریب یکدیگر، فعالیت های انتخاباتی خود را انجام دهند.

داوطلبان انتخابات ملزوم به رعایت خطوط قرمز در فعالیت انتخاباتی خود هستند

احمد ترحمی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در گفت و گو با خبرنگار از، گفت: فعالیت تبلیغاتی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت 24 دیشب آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه اول اسفندماه فرصت دارند تا بر اساس مواد قانونی به تبلیغات بپردازند.

ترحمی به ضرورت رعایت خطوط قرمز در فعالیت انتخاباتی داوطلبان اشاره کرد و اضافه کرد: داوطلبان انتخابات باید مُر قانون و بدون تخریب یکدیگر و تا زمان مقرر فعالیت های انتخاباتی خود را انجام دهند.

او اضافه کرد: داوطلبان می توانند در هر شهرستان تنها یک ستاد انتخاباتی و در مرکز استان نیز در هر منطقۀ شهرداری یک محل، به عنوان ستاد انتخاباتی دایر کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه شهرداری ها نیز موظفند محل هایی را برای نصب بنر های تبلیغاتی و پوستر های تدارک ببنند، ادامه داد: نصب آثار تبلیغاتی بر روی اماکن عمومی تابلو های راهنمایی و رانندگی، تابلو های ادارات دولتی و محل هایی که به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرند، ممنوع است.

او با اشاره به ممنوعیت تخریب آثار تبلیغاتی داوطلبان از سوی هواداران داوطلبان دیگر، اظهارداشت: همچنین بر اساس قانون دیوارنویسی، راه اندازی کاروان های تبلیغاتی و بلند گوی سیار به جز در ستاد های انتخاباتی ممنوع است.

در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 823

به "داوطلبان انتخابات ملزوم به رعایت خطوط قرمز در فعالیت انتخاباتی خود هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوطلبان انتخابات ملزوم به رعایت خطوط قرمز در فعالیت انتخاباتی خود هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید