خبرنگاران کارشناس فوتبال: تیم ملی همه را امیدوار کرد

به گزارش مجله هدیه، تهران - خبرنگاران - کارشناس فوتبال گفت: نمایش تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی همه را امیدوار کرد.

خبرنگاران کارشناس فوتبال: تیم ملی همه را امیدوار کرد

محمدرضا مهدوی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد پیروزی دو بر صفر تیم ملی فوتبال کشور مقابل بوسنی گفت: تیم ملی بازی خوبی از خود نشان داد. تیم اسکوچیچ همه را امیدوار کرد تا بتواند از گروه خود در مقدماتی جام جهانی صعود کند.

وی ادامه داد: عملکرد خوب بازیکنانی مثل عابدزاده، محرمی، رضایی، قائدی و ... این نوید را داد که تیم ملی فوتبال ایران روزهای خوبی را پیش رو دارد. این بازیکنان نشان دادند که نفرات مدعی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی هستند.

این کارشناس فوتبال درباره عملکرد خط دفاعی تیم ملی گفت: خوشبختانه مهره های خوبی در بحث دفاعی در خدمت تیم ملی هستند. حتی سیامک نعمتی که یک مدافع تخصصی هم نیست چقدر خوب بود. فکر می کنم خیال اسکوچیچ از خط دفاعی تیم راحت باشد.

مهدوی مطرح کرد: تیم ملی نسبت به بازی با ازبکستان بهتر بازی کرد و کم کم شاهد این هستیم که تفکرات اسکوچیچ در تیم ملی اجرا می شود. امیدوارم تا مسابقات مقدماتی جام جهانی، تیم ملی ایران به آمادگی صددرصد برسد و بتوانیم به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی صعود کنیم.

وی در مورد برخی انتقادها نسبت اسکوچیچ تاکید کرد: انتقاد همیشه هست اما باید منصفانه و درست باشد. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشور است و باید از او حمایت کنیم. در مقطعی هستیم که فقط از تیم ملی و همه اعضا و ارکان آن باید حمایت شود.

این کارشناس فوتبال گفت: فکر می کنم تیم ملی شانس بالایی برای صعود به دور بعد انتخابی جام جهانی داشته باشد. تیم ما از نظر مهره چیزی کم ندارد و می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1364

به "خبرنگاران کارشناس فوتبال: تیم ملی همه را امیدوار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارشناس فوتبال: تیم ملی همه را امیدوار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید