خبرنگاران پرداخت الکترونیکی در سامانه مسکن مهر پرند امکانپذیر شد

به گزارش مجله هدیه، تهران-خبرنگاران- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرندگفت: براساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل فناوری اطلاعات وزارت راه و شهرسازی، سامانه مسکن مهر پرند بوسیله وب سرویس با سامانه مسکن مهر وزارتخانه مرتبط و آخرین تغییرات در زمینه پرداخت ها و نقل و انتقال و تحویل واحد متقاضیان هر شب بین دو سامانه تبادل می گردد.

خبرنگاران پرداخت الکترونیکی در سامانه مسکن مهر پرند امکانپذیر شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن وطن خواهی توضیح داد: اکنون تعداد زیادی از مراجعه نمایندگان کارگزاری مسکن مهر پرند، بابت تحویل واحدهاست و به این ترتیب تسریع در فرایند الکترونیک تحویل واحد متقاضیان خواهد شد.

به گفته وی، براساس هماهنگی با بانک مرکزی و بانک ملی، درگاه پرداخت الکترونیک بانک ملی در سامانه قرار گرفته که متقاضیان را از حضور فیزیکی در بانک بی احتیاج می نماید و این اقدام به ویژه در شرایط کنونی کشور بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اضافه نمود: در بخش صدور کارت قسط نیز با هماهنگی بانک مسکن، تمامی فرم های مورد احتیاج برای تشکیل پفراینده در سامانه قرار داده شده و متقاضیان به منظور تسریع در فرایند تشکیل پفراینده می توانند نسبت به تکمیل آنها اقدام نمایند.

وطن خواهی اضافه نمود: همچنین در جلسات مشترک با مدیران بانک مسکن جنوب غرب تهران مقرر شد، بزودی تمام فرایند تشکیل پفراینده به شکل الکترونیک انجام گردد و متقاضی برای معرفی ضامن و صدور کارت قسط به بانک مراجعه کند.

وی گفت:مردم از نقل و انتقال قانونی واحدهای مسکونی پرند استقبال کردند و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر پرند به آدرس e-parand.ir اطلاعات مربوط به نفر آخر را که تقاضای نقل و انتقال دارد و اطلاعات نفر اول را که قرارداد به نام او است، در سامانه وارد و آخرین وکالت نامه را بارگذاری نمایند تا فرایند نقل و انتقال به شکل الکترونیک قابل انجام باشد و متقاضی در آخرین مرحله و برای تحویل قرارداد جدید به کارگزاری باید مراجعه کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، خاطر نشان کرد، همزمان با سایر بخش ها، فرآیند خرید عرصه نیز الکترونیکی شده و پرداخت قیمت عرصه به دو شیوه نقد یا نقد و اقساط بوسیله درگاه بانکی سامانه مقدور است و در پایان قرارداد نیز به شکل الکترونیک در سامانه فراوری خواهد شد و متقاضی فقط برای امضای قرارداد و مراحل پایانی و با اخذ نوبت ازسامانه به کارگزاری مراجعه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگاران، پدرام صمیمی فر عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند اواخر سال گذشته از ساخت سه هزار واحد مسکونی در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن اطلاع داد و گفت: واحدهای ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن در پرند در فاز ششم این شهر احداث می شوند.

صمیمی فر در زمینه مکان یابی پروژه های اقدام ملی مسکن، گفت: واحدهای ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم این شهر جدید احداث می شوند؛ اکنون پنج قطعه زمین به مساحت 15 هکتار برای فاز اول این طرح آماده سازی شده و این مقدار زمین، استعداد ساخت سه هزار واحد مسکونی را خواهد داشت.

وی گفت: وزارتخانه 20 هزار واحد را به عنوان سهمیه به شرکت عمران شهر جدید پرند اختصاص داده و در مرحله نخست توانستیم طراحی سه هزار واحد را انجام دهیم؛ اکنون نیز در مرحله اخذ پروانه هستیم که به محض دریافت، عملیات ساخت را شروع می کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 836

به "خبرنگاران پرداخت الکترونیکی در سامانه مسکن مهر پرند امکانپذیر شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "خبرنگاران پرداخت الکترونیکی در سامانه مسکن مهر پرند امکانپذیر شد" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت الکترونیکی در سامانه مسکن مهر پرند امکانپذیر شد"

1 دیدگاه

معصومه پتراکو 4 اردیبهشت 1399

سلام ،هر کار ی میکنم وارد سابت نمیشم ،برلی نوبت دهی وقت گرفتن سند

پاسخ به معصومه پتراکو
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید