خبرنگاران نگاه ویژه به روستاها از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است

به گزارش مجله هدیه، شهرری - خبرنگاران - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در برنامه ششم توسعه، نگاه ویژه به آبادانی روستاها بود که بر اساس آن با اعتبارات عوارض ارزش افزوده، چهره روستاها متحول شده و تغییر یافته است.

خبرنگاران نگاه ویژه به روستاها از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در نشست با دهیاران بخش کهریزک که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری برگزار گردید، گفت: خدمت به روستاییان بسیار ارزشمند است و در این راستا دهیاران در روستاهای شهرستان ری با درنظر دریافت عدالت محوری، خدمات رسانی نمایند.

وی با بیان اینکیه از ابتدای پیروزی انقلاب عمده برنامه های توسعه مبتنی بر پیشرفت روستاهای کشور بوده است خاطرنشا کرد: مدیریت روستایی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با قانون خودکفایی دهیاری ها و با مدیریت شورایی و دهیاران یک همخوانی پیدا کرد و روستاها دارای مدیر مستقل شدند.

این مسئول اضافه نمود: نظارت بر عملکرد دهیاران یکی از برنامه های مهم در شهرستان است که در دستور کار قرار گرفته است و دهیاران نیز تنها باید با تعهد، سلامت کاری، کار جهادی مبتنی بر علم و کوشش شبانه روزی به وظایف قانونی خود عمل نمایند.

توکلی ادامه داد: خدمت به روستاییان بسیار ارزشمند است و در این راستا دهیاران در روستاهای شهرستان ری با درنظر دریافت عدالت محوری، تا خاتمه دوره پنجم مدیریت روستایی خدمات رسانی نمایند.

شهرستان ری با پنج بخش و 6 شهر و یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1377

به "خبرنگاران نگاه ویژه به روستاها از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نگاه ویژه به روستاها از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید