خبرنگاران تیراندازی در آمریکا 2 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت

به گزارش مجله هدیه، تهران- خبرنگاران- وقوع تیراندازی شامگاه چهارشنبه به وقت محلی در سنت لوئیس ایالت میزوری که یکی از پرتلفات ترین شهرهای آمریکا به شمار می آید، 2 کشته و سه زخمی بر جا گذاشت.

خبرنگاران تیراندازی در آمریکا 2 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، تا به امروز در خصوص هویت قربانیان و انگیزه ضارب یا ضاربان از این اقدام اطلاعاتی منتشر نشده است.

سنت لوئیس در سال های گذشته یکی از مرگبارترین و پرتلفات ترین شهرهای آمریکا بوده و سال 2020 نیز رکورد خونینی به ثبت رسانده است.

از ابتدای سال 2020 تا به امروز دستکم 153 نفر بر اثر تیراندازی در سنت لوئیس جان خود را از دست داده اند. این آمار در سال 2019، 194 نفر بود.

یکی از مرگبارترین موارد تیراندازی در آمریکا چندی پیش در دو شهر دیتون در ایالت اوهایو و ال پاسو در ایالت تگزاس روی داد که بر اثر آن در مجموع 31 نفر کشته و ده ها تن زخمی شدند.

اتباع آمریکا به موجب متمم دوم قانون اساسی این کشور، می توانند سلاح شخصی داشته باشند. طبق آخرین آمارها، به ازای هر یکصد آمریکایی بیش از 120 سلاح در این کشور وجود دارد.

هرچند مخالفت ها و اعتراض های گسترده ای علیه آزادی حمل سلاح اجرا شده اما به دلیل فعالیت لابی های سلاح، قوانین مؤثری در این باره وضع نشده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1190

به "خبرنگاران تیراندازی در آمریکا 2 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیراندازی در آمریکا 2 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید