خبرنگاران تشدید کنترل بیماری کرونا در ناوگان مسافربری خراسان شمالی

به گزارش مجله هدیه، بجنورد- خبرنگاران- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با استقرار تیم کنترل تب سنج در پایانه مسافربری بجنورد، سلامت مسافران ورودی به استان به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا کنترل شد.

خبرنگاران تشدید کنترل بیماری کرونا در ناوگان مسافربری خراسان شمالی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور یک هفته ای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سعید سبحانی روز شنبه به خبرنگا خبرنگاران گفت: صبح امروز، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و انجمن صنفی رانندگان مسافری استان، تیم مستقر در محل پایانه مسافربری بجنورد، تب مسافران و رانندگان ورودی به استان را کنترل کردند.

وی اضافه نمود: در این اقدام، تب مسافرانی که از استان های تهران و البرز وارد استان شدند، سنجش شد.

سبحانی گفت: این طرح با استقبال مسافران روبه رو بود و خوشبختانه هیچ کدام از مسافران تب بالا نداشته و مشکوک به بیماری کرونا، مشاهده نشد.

وی اعلام نمود: این طرح، روزهای دیگر نیز در سایر شهرستان های استان انجام خواهد شد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا، ضدعفونی مداوم ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر اجرا شده و در روزهای آینده نیز در دستور کار قرار گرفته است.

در خراسان شمالی بیش از یکهزار و 600 راننده بخش مسافری دارای کارت هوشمند هستند و بیش از 700 دستگاه ناوگان شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری برای جابه جایی مسافران فعالند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 760

به "خبرنگاران تشدید کنترل بیماری کرونا در ناوگان مسافربری خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تشدید کنترل بیماری کرونا در ناوگان مسافربری خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید