حمایت مونتلا از مربیگری کونته در تیم ملی ایتالیا

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: ستاره پیشین تیم فوتبال رم از انتخاب رقیب پیشین اش در یوونتوس به عنوان سرمربی جدید لاجوردی پوشان حمایت کرد.

حمایت مونتلا از مربیگری کونته در تیم ملی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، انتخاب آنتونیو کونته به عنوان جانشین چزاره پراندلی در نیمکت تیم ملی ایتالیا، موجی از خوشبینی را در رسانه های و اهالی فوتبال ایتالیا به وجود آورده است. یکی از کسانی که به آینده آتزوری تحت راهنمایی سرمربی پیشین بانوی پیر امید دارد، وینچنزو مونتلا، سرمربی تیم فیورنتیناست، کسی که فصل گذشته توانست در نیم فصل نخست، یکی از تلخ ترین تجارب دوران مربیگری کونته را با تحمیل شکست 4 بر2 به تیم او، رقم بزند.

کونته در واکنش به عقد قرارداد دو ساله کونته با فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: کونته بهترین مربی بود که فدارسیون فوتبال ایتالیا می توانست برای راهنمایی تیم ملی انتخاب کند. او در یوونتوس توانایی هایش را ثابت کرد و نشان داد یک مربی قهرمان است.

مونتلا اضافه نمود: به نظر من در حال حاضر کونته بهترین کسی بود که می توانست تیم ملی را راهنمایی کند. کونته گزینه مناسبی بود و به نظر من بهترین گزینه در میان گزینه های موجود بود.

کونته تا سرانجام رقابت های یورو 2016 راهنمایی تیم ملی ایتالیا را برعهده خواهد داشت و مأموریت او رساندن لاجوردی پوشان به مرحله نهایی این رقابت هاست.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 458

به "حمایت مونتلا از مربیگری کونته در تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مونتلا از مربیگری کونته در تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید