تکذیب شایعه ای مضحک درباره استفاده ای عجیب از ومبلی

به گزارش مجله هدیه، اتحادیه فوتبال انگلیس شایعه مضحکی که درباره استفاده از ورزشگاه ملی این کشور به یک منظور خاص منتشر شده بود را رسمآً تکذیب کرد.

تکذیب شایعه ای مضحک درباره استفاده ای عجیب از ومبلی

به گزارش خبرنگاران، در روزهای شیوع کرونا در اقصی نقاط دنیا، بازار شایعات هم داغ است و در این میان برخی هم رو به ساختن شایعاتی مضحک آورده اند. یکی از این شایعات این بوده که اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان مالک ورزش ومبلی، این ورزشگاه را در اختیار گروهی از آشپزها قرار داده تا از آن به عنوان یک آشپزخانه برای پخت یک لازانیای بزرگ استفاده کرده و آن را میان افرادی که به خاطر قرنطینه در خانه های خود حبس شده اند، تقسیم کنند.

این شایعه مضحک با عکس های جعلی که برای آن ساخته شد، آنقدر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چرخید و جنجال آفرین شد که اتحادیه فوتبال انگلیس را مجبور کرد که این ادعا را به صورت رسمی تکذیب کند.

در این شایعه آمده بود که وزارت دفاع انگلیس از فدراسیون فوتبال انگلیس خواسته ورزشگاه ومبلی را در اختیار این وزارتخانه قرار دهد تا روی زمین چمن آن اقدام به نصب اجاق های بزرگ کنند و لازانیایی به وسعت زمین فوتبال تیه کنند. در ادامه این شایعه حتی آمده بود که ورق های فلزی برای قرار دریافت روی اجاق ها و پخت لازانیا روی آنها در حال نصب است.

با وجود مضحک و غیرقابل باور بودن این خبر، اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار بیانیه که این سازمان هیچ برنامه ای برای استفاده از ورزشگاه ومبلی به عنوان یک آشپزخانه بزرگ ندارد. این بیانیه روز گذشته در اختیار رسانه های گروهی انگلیس گذاشته شد تا اقدام به انتشار آن کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 952

به "تکذیب شایعه ای مضحک درباره استفاده ای عجیب از ومبلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب شایعه ای مضحک درباره استفاده ای عجیب از ومبلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید