توصیه عجیب و غریب مقامات آلمان برای مهار کرونا در مدارس

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران : به دانش آموزان آلمانی گفته شده است که هنگام حضور در کلاس های درس پتو به همراه داشته باشند چرا که ضروری است برای جلوگیری از شیوع کروناویروس پنجره های کلاس باز باشند.

توصیه عجیب و غریب مقامات آلمان برای مهار کرونا در مدارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مسئولان مدارس آلمان به عنوان بخشی از اقدامات تقابلی با کروناویروس به دانش آموزان توصیه نموده اند که در طول ساعات برگزاری کلاس، پتو به همراه و کلاه و کت به تن داشته باشند.

مدیران مدارس در پاسخ به دستورالعمل های جدید دولت مبنی بر اینکه مدارس ملزم هستند هر 20 دقیقه پنجره کلاس ها را باز نمایند تا فضای محیط تهویه گردد، توصیه هایی را ارائه نموده اند.

به مدیران مدارس گفته شده که پنجره های کلاس را به طور کامل برای مدت سه تا پنج دقیقه باز نمایند و در صورت امکان درها را نیز باز نمایند تا هوا در گردش باشد.

به گزارش روزنامه تلگراف، این توصیه در حالی مطرح شده که دمای هوا طی روز در مناطقی از آلمان به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر نیز می رسد و بسیاری از کلاس های درس بسیار سرد هستند.

به همین دلیل پزشکان با این مقررات جدید دولتی که برای مهار کرونا در مدارس مطرح شده مخالفت نموده و هشدار داده اند که این راه چاره به نوبه خود سبب بروز موجی از ابتلا به سرماخوردگی و سایر بیماری های عفونی می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1307

به "توصیه عجیب و غریب مقامات آلمان برای مهار کرونا در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه عجیب و غریب مقامات آلمان برای مهار کرونا در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید