تله بن سلمان برای برادر لجین الهذلول در سفارت عربستان

به گزارش مجله هدیه، برادر لجین الهذلول بیان نمود که سفارت عربستان در کانادا قصد داشت او را مانند جمال خاشقجی به ساختمان سفارت کشانده و ترور کند.

تله بن سلمان برای برادر لجین الهذلول در سفارت عربستان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از القدس العربی، ولید الهذلول برادر لجین الهذلول فعال زن سعودی گفت که سفارت عربستان در کانادا قصد داشت مانند جمال خاشقجی، معارض سعودی، او را ترور کند.

وی افزود: محمد بن سلمان قصد دارد تمام افراد خانواده ما را مجازات کند؛ سفارت عربستان در کانادا با تمدید پاسپورت من مخالفت کرده است.

ولید خطاب به وزارت خارجه عربستان گفت: آیا می خواهید مدارک مربوط به این موضوع را منتشر کنم؟ سفارت عربستان در کانادا تلاش کرد من را به این ساختمان بکشاند، اما دیگر بیرون آمدنم معلوم نخواهد بود.

بیل براودر فعال سیاسی آمریکایی در این خصوص گفت: ما می دانیم زمانی که مخالفان سعودی وارد سفارت خانه های عربستان در سراسر دنیا می شوند چه اتفاقی برای آن ها می افتد.

پیشتر دفتر حقوق بشر سازمان ملل با انتقاد از حکم صادره علیه لجین الهذلول خواهان آزادی فوری این فعال زن سعودی شده بود. دادگاه عربستان سعودی برای لجین الهذلول حکم 5 سال و هشت ماه زندان صادر کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1493

به "تله بن سلمان برای برادر لجین الهذلول در سفارت عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تله بن سلمان برای برادر لجین الهذلول در سفارت عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید