ترامپ: گزارش مولر من را از تمام اتهامات تبرئه کرد

به گزارش مجله هدیه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با غیرقانونی خواندن تحقیقات مولر درباره تبانی روسیه با کمپین انتخاباتی خود در انتخابات سال 2016، گفت در گزارش نهایی از تمام اتهامات تبرئه شده است.

ترامپ: گزارش مولر من را از تمام اتهامات تبرئه کرد

به گزارش ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با غیرقانونی خواندن تحقیقات رابرت مولر، بازپرس ویژه تحقیقات درباره تبانی روسیه با کمپین انتخاباتی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور، گفت در گزارش نهایی این تحقیقات از تمام اتهامات تبرئه شده است.

ترامپ در مصاحبه کوتاه خبری با اشاره به انتشار خلاصه گزارش رابرت مولر بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از سوی وزارت دادگستری، گفت: بعد از تحقیقاتی طولانی، بعد از اینکه افراد بسیاری شدیدا آسیب دیدند... اعلام شد که هیچ تبانی با روسیه در کار نبوده است.

به نوشته رسانه های آمریکایی، وی همچنین افزود: این مسخره است. زیرا اساسا از ابتدا هم هیچ تبانی با روسیه نبوده است. هیچ موقع نیز ممانعتی در راستا اجرای تحقیقات انجام نشده است. من کاملا تبرئه شدم.

رئیس جمهور آمریکا، پرونده سازی حول ارتباط تیم انتخاباتی اش با روسیه را تخریب غیرقانونی وجهه خود دانسته و گفت: شرم آور است که کشور ما چنین دوره ای را طی کرد. واقعا شرم آور است که رئیس جمهور شما مجبور شد چنین دورانی را پشت سر بگذارد.

ترامپ با بیان اینکه علیه بازرسان و کسانی که ادعای ارتباط با روسیه را مطرح کردند اعاده حیثیت می کند، افزود: این یک تخریب غیرقانونی بود که شکست خورد و امیدوارم کسانی در طرف مقابل، مورد تحقیقات قرار گیرند.

پیش از این ویلیام بار، دادستان کل آمریکا گفت رابرت مولر، بازپرس ویژه تحقیقات درباره تبانی روسیه با کمپین انتخاباتی ترامپ در انتخابات سال 2016، در تحقیقات خود گزارش داده هیچ سرنخی مبنی بر همکاری آشکار و هدفمند ترامپ یا تیم انتخاباتی او با روسیه پیدا نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 163

به "ترامپ: گزارش مولر من را از تمام اتهامات تبرئه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: گزارش مولر من را از تمام اتهامات تبرئه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید