بعضی از باشگاه ها به دنبال تعطیلی لیگ بودند

به گزارش مجله هدیه، -سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اصلاح اساسنامه فرایند خوبی دارد، فیفا به نسخه قبلی ایرادتی گرفت که در حال رایزنی برای برطرف آن هستیم و فکر می کنم در نهایت اساسنامه پذیرفته گردد.

بعضی از باشگاه ها به دنبال تعطیلی لیگ بودند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، حیدر بهافرایند ظهر امروز در مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت فوتبال استان که در سرای ورزشکاران برگزار گردید، گفت: تاج سلامتی اش را برای فوتبال ایران گذاشت، بعضی از افراد واقعا به ناحق او را تقبیح می نمایند و زحمات تاج مورد پذیرش اکثریت جامعه فوتبال است.

وی اضافه نمود: بیشترین زحمات فوتبال برعهده هیئت های فوتبال استان ها و شهرستان ها است، زیرا فشار تمام فوتبال استان بر روی آنها بوده با کمترین امکانات، بیشترین بهره وری را دارند. فوتبال اصفهان توانمندی های بالایی داشته و تمام ارکان فوتبال کشور به این امر معترف هستند. اصفهان همواره جزو یکی از قطب های عظیم فوتبال کشور به شمار آمده و در تمام زیرشاخه های فوتبال و در تمام رده های سنی سرآمد است.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: آموزشگاه باشگاه های سپاهان و ذوب آهن همواره جزو برترین آموزشگاه های فوتبال کشور محسوب شده و تیم های پایه این 2 باشگاه همواره حضور درخشانی در لیگ داشته و این نشان از استعدادهای سرشار فوتبال اصفهان دارد.

وی اضافه نمود: فوتبال اصفهان شناخته شده است و به همین دلیل انتظارات بیشتری نیز از فوتبال این شهر داریم، زیرا بازیکنان اصفهانی بخشی از تیم های ملی را تشکیل می دهند.

بهافرایند با اشاره به تاثیرات فوتبال بر نشاط جامعه، گفت: زمانی که فوتبال تعطیل گردد، جامعه نشاطی ندارد، فوتبال یعنی نشاط در جامعه، سرگرمی و شوق. در این چند ماه که به دلیل شیوع کرونا فوتبال تعطیل شد، نشاطی در جامعه نبود و باید فوتبال را از سایر ورزش ها جدا کرد. فوتبال یک صنعت پربیننده و جذاب بوده و با آغاز لیگ نشاط به جامعه بازگشته است و ما کوشش نموده ایم تا با استفاده از پروتکل های بهداشتی و یاری از هیئت ها لیگ را برگزار کنیم.

وی با گلایه از رفتار بعضی از باشگاه ها در قبال آغاز مجدد لیگ، گفت: بعضی از باشگاه ها به دنبال تعطیلی لیگ بودند و دلایل پافشاری شان برای تعطیلی مسابقات هم معین نبود اما سازمان لیگ، فدراسیون و مجمع وزارت ورزش تشخیص دادند که با توجه تصمیمات ستاد مقابله با کرونا مسابقات را ادامه دهند. طبق پیش بینی ها ممکن است شیوع کرونا در پاییز آینده هم ادامه دار باشد، آیا لیگ فصل بعد نیز باید تعطیل گردد؟ تعطیلی لیگ شدنی نیست و لیگ ادامه دار خواهد بود.

سرپرست فدراسیون در پاسخ به سوالات مطرح شده درمورد اساسنامه و انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون اتفاقاتی رخ داد که در نهایت منجر به لغو انتخابات فدراسیون شد. فرایند اصلاح اساسنامه شرایط خوبی دارد و باید در نظر داشت که با یکبار مکاتبه با فیفا فرایند اصلاح اساسنامه حل نمی گردد. خوشبختانه فیفا در آخرین نامه به فدراسیون از فرایند اصلاح اساسنامه ابراز رضایت نموده و امیدواریم که این مشکل هرچه سریع تر حل گردد و ما طبق جدول زمان بندی انتخابات را برگزار کنیم.

وی اضافه نمود: اصلاح اساسنامه فرایند خوبی دارد، فیفا به نسخه قبلی ایراداتی گرفت که در حال رایزنی برای برطرف آن هستیم و فکر می کنم در نهایت اساسنامه پذیرفته گردد.

انتهای پیام4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1132

به "بعضی از باشگاه ها به دنبال تعطیلی لیگ بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی از باشگاه ها به دنبال تعطیلی لیگ بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید