اوباما درپی تعطیلی دولت فدرال سفر به مالزی را عقب انداخت

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: رسانه های خبری مالزی امروز به نقل از رئیس جمهور این کشور اعلام کردند که رئیس جمهور آمریکا درپی تعطیلی دولت فدرال این کشور سفر خود را به کوالالامپور به تاریخ دیگری موکول نموده است.

اوباما درپی تعطیلی دولت فدرال سفر به مالزی را عقب انداخت

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه های خبری مالزی امروز (چهارشنبه) به نقل از نجیب رزاق رئیس جمهور این کشور اعلام کردند که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا درپی تعطیلی دولت فدرال این کشور، سفر خود را به کوالالامپور به تاریخ دیگری موکول نموده است.

پس از آنکه دموکرات ها و جمهوری خواستار کنگره نتوانستند درباره تأمین اقتصادی دولت آمریکا در روزهای باقی مانده از سال اقتصادی به توافق برسند، کاخ سفید دستور تعطیلی ادارات و سازمان های تابعه خود را از روز سه شنبه صادر کرد.

گفته می گردد که در پی این امر در حدود 700 الی 800 هزار کارمند آمریکایی بیکار خواهند شد. نشریه بلومبرگ اعلام نموده است که این تعطیلی روزانه 300 میلیون دلار خسارت به آمریکا وارد خواهد آورد.

اوباما قرار بود در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) به عنوان بخشی از سفر خود به چهار کشور جنوب شرق آسیا، به مالزی آمده و با مقامات این کشور دیدار کند. وی همچنین قرار بود در نشست سران منطقه جنوب شرق آسیا در اندونزی و برونئی شرکت کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 287

به "اوباما درپی تعطیلی دولت فدرال سفر به مالزی را عقب انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوباما درپی تعطیلی دولت فدرال سفر به مالزی را عقب انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید