اعطای تسهیلات کم بهره مرابحه و مسکن به فرهنگیان، پرداخت از سال 99

به گزارش مجله هدیه، وزیرآموزش و پرورش اظهارکرد: پرداخت تسهیلات احداث مسکن را برای زوجین فرهنگی در کلان شهر تهران تا سقف 160 میلیون تومان، در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت تا سقف 120 میلیون تومان و نیز در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی تا سقف 100 میلیون تومان با کارمزد 12 درصد خواهد بود.

اعطای تسهیلات کم بهره مرابحه و مسکن به فرهنگیان، پرداخت از سال 99

جهت دریافت خدمات حیاط سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی درآیین انعقاد تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و بانک ملی، اظهار کرد: در اقدامی بی نظیر تفاهم نامه ای با بانک ملی در مورد اعطا تسهیلات کم بهره به فرهنگیان منعقد شده است.

وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از سیاست های آموزش و پرورش سازماندهی و ساماندهی نظام نامه رفاهی فرهنگیان است، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره در دو سرفصل مرابحه و مسکن، بدون سپرده گذاری، تحت عنوان وام های ثانویه حمایتی با بازپرداخت بلند مدت از ابتدای سال جدید در سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

حاجی میرزایی اعلام نمود: پرداخت تسهیلات احداث مسکن را برای زوجین فرهنگی درکلان شهرتهران تا سقف 160 میلیون تومان، در مراکز استان ها و شهرهای بالای200 هزار جمعیت تا سقف120 میلیون تومان و نیز در سایرشهرها برای زوجین فرهنگی تا سقف100 میلیون تومان با کارمزد 12 درصد خواهد بود.

وی اضافه نمود: پرداخت وام احداث مسکن در این تفاهم نامه، بصورت انفرادی در شهرتهران 100 میلیون تومان، در مراکز استان ها 80 میلیون تومان و همچنین در سایر شهرها 60 میلیون تومان با بازپرداخت 12 ساله، می باشد.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید توضیح داد: پرداخت تسهیلات مرابحه، تا سقف60 میلیون تومان، به ازای هر فرهنگی واجد شرایط با بازپرداخت 5 ساله (60 ماهه) از دیگر مواردی است که در مفاد این تفاهم نامه، در راستای منزلت اجتماعی فرهنگیان، به خوبی تبیین و تشریح شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی در ادامه افزود: سقف تسهیلات خرید مسکن در شهر تهران60 میلیون تومان و در مراکز استان ها 50 میلیون تومان خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بانک ملی کشور، از تعامل گسترده با وزارت آموزش و پرورش به منظور اعطا تسهیلات بانکی و همچنین توسعه مشارکت ها استقبال نموده است، گفت: بانک ملی، اهتمام ویژه ای نسبت به همیاری و همراهی با جامعه فرهنگیان در راستای پرداخت تسهیلات خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 800

به "اعطای تسهیلات کم بهره مرابحه و مسکن به فرهنگیان، پرداخت از سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات کم بهره مرابحه و مسکن به فرهنگیان، پرداخت از سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید